UPOZORNĚNÍ:
Tyto stránky pro svoji funkci využívají služeb takzvaných cookies. Jak vlastních, tak i třetích stran( Facebook, Google Analytics, Seznam atd). Dle direktivy Evropské komise 2009/136/ES je nutný souhlas uživatele s jejich dočasným uložení do paměti prohlížeče. Pokud nesouhlasíte, je nám líto, ale prosím opusťte tyto stránky. Zboží také můžete objednat telefonicky nebo emailem, nebo se stavte u nás v prodejně. Děkujeme za pochopení.
Jak postupovat v případě reklamací v záruční době

Reklamaci lze uplatnit:

  • osobně u nás v prodejně na adrese Čáslavská 1252, 537 01 Chrudim-Markovice
  • zasláním na naši adresu
  • objednávkou svozu PPL

Dokumenty k reklamaci:

  • nejlépe záruční list
  • prodejní doklad (prodejka, faktura)
  • alespoň datum nákupu nebo svědectví další osoby
  • průvodní dopis s popisem závady

Postup řešení reklamací:

Po příjmu reklamace dochází k posouzení stavu reklamované věci a případnému stanovení příčiny závady. Reklamace svařovacích zdrojů se snažíme vyřizovat přímo v naší servisní dílně. Reklamace nářadí, kompresorů, nebo některé složitější případy řešíme s výrobcem. Na řešení reklamace je ze zákona 30dnů, snažíme se však vycházet vstříc dle možností v co nejkratším termínu. Důvody k zamítnutí reklamace:

  • vypršená záruční doba
  • používání v rozporu s návodem - přetěžování, použití nevhodných spotřebních dílů, provoz na nevyhovujících elektrocentrálách
  • nadměrné opotřebení, mechanické poškození
  • znečištění zabraňující chlazení, znečištění vodivým kovoým prachem, poškození nadměrnou vlhkostí (aneb používání v rozporu s návodem)

Použitím log a značek nejsou dotčená práva výrobců. Bez souhlasu je zákaz šířit zde uveřejněné produktové fotografie a další vlastní obsah.
Všechna práva jsou vyhrazena firmě Jiří Rulík Chrudim. Autor stránek wwwebovky.cz